Marka Autointerus powstała jako wydzielona marka związana ze stworzeniem Serwisu pojazdów w ramach firmy Inter-us Jarosław Gałuszka.
Autointerus to odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe serwisu wysokiej jakości w niższej i rozsądniejszej cenie niż autoryzowane stacje obsługi(ASO).
Q-Service Castrol Autointerus
Do tej pory klienci mogli wybierać między ASO i niewielkimi zakładami prowadzonymi przez mechaników – bez profesjonalnego sprzętu, bez dostępu do bazy wiedzy, bez specjalistycznych urządzeń diagnostycznych, bez odpowiedniego zaplecza. Często słyszeliśmy, że w takich miejscach „strach czasem nie tylko zostawić auto, ale także postawić nogę, żeby nie ubrudzić się od smaru i nie udusić dymem papierosowym”.
Budując i otwierając Autointerus, jako Zespół, postawiliśmy sobie za cele:
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi (zatrudnienie odpowiednich specjalistów, ale także zarządzających serwisem pilnujących terminowości i jakości obsługi).
- zdobycie zaufania klientów, mogących bez obawy zostawić swoje dobre i wartościowe auta (bez strachu zniszczenia, zwiększenia przebiegu czy ubrudzenia w środku).
- zapewnienie odpowiedniej estetyki miejsca (zarówno na serwisie, w punkcie oczekiwania i obsługi klienta, ale także na zewnątrz).
- dbamy o kompleksowość usług, wartości dodane w postaci pełnej kontroli napraw, systemu informatycznego zapewniającego dostęp do historii napraw, przypomnienia o zmianach eksploatacyjnych i dodatkowe możliwości.
Wszystko to po to, aby w rozsądnej cenie zadowolony klient otrzymywał najwyższą jakość. A zadowolenie klientów i liczne polecenia naszych usług to dla największa satysfakcja.
Od 2014 roku należymy do Sieci Q-Service, wspierającej nas audytami, szkoleniami, wiedzą fachową oraz wsparciem logistycznym. Dzięki niezależnym badaniom możemy ciągle zmieniać się.
Dlaczego obecnie, od 2020 rozpoczęliśmy prace w ramach Q-Service Castrol? W biznesie ważny jest jasny plan rozwoju. Sieć pozwala zapewnić dostęp do najbardziej specjalistycznej wiedzy w zakresie naprawy samochodów osobowych oraz dostawczych, dlatego możemy zaoferować wysoką jakość usług oraz szeroki wachlarz napraw mechanicznych z zachowaniem najbardziej restrykcyjnych standardów obsługi klienta.
Wsparcie sieci Q-Service zapewnia wszystkim znana marka Castrol
Dla zapewnienia wygody klienta dysponujemy wygodną poczekalnię, gdzie w czasie oczekiwania na naprawę, w komfortowych warunkach można napić się pysznej kawy.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i opinie. Zapraszamy do rozmów z naszymi pracownikami lub napisanie na adres wolczynska@autointerus.pl
Zapewniamy pełną obsługę serwisową i diagnostyczną aut osobowych i aut dostawczych do 3.5 t.
Nasi mechanicy od wielu lat starają się nie tylko naprawiać auta, ale też nieść pomoc związaną z awariami pojazdu.
Oferujemy możliwość odebrania auta spod domu lub pojazdy zastępcze w atrakcyjnych cenach. Na miejscu dostępna dal klientów poczekalnia, dobra kawa oraz światłowodowy Internet bezprzewodowy. Naszą specjalnością są samochody marek VOLVO, Jaguar, Land Rover i Ford.
Nasz serwis jest Serwisem Przyjaznym Kobietom, co oznacza że Panie w naszym serwisie powinny czuć się spokojne i pewne, że nie zostaną oszukane, „naciągnięte” na dodatkowe koszty z racji, że nie zawsze mają tak dogłębną wiedzę techniczną jak Panowie. Nasi pracownicy zawsze starają się wyjaśnić w sposób prosty i zrozumiały, co krok po kroku będzie wykonywane, a po zakończeniu informujemy co zostało zrobione. Dajemy tez wskazówki, co i dlaczego według nas, należy jeszcze ewentualnie wymienić i jaki będzie tego wstępny koszt. W trakcie naprawy dostępne są najnowsze gazety w wersji elektronicznej oraz świetna kawa, którą robimy z ziaren pobliskiej palarni kawy naszym Saeco Aulika.
Serwis czynny w godzinach:
poniedziałek-piątek 8:00 – 18:00
sobota nieczynne
+48 22 201 3456
+48 733 379 441
biuro@autointerus.pl
wolczynska@autointerus.pl
Dojazd ZTM: Linie numer: 250 701 110 N91
Przyjazd „Estrady 02” i „Estrady 04” Odjazd „Estrady 01″ i Estrady 03”